Thursday 3 December 2015

JADI EJEN TOPUP..BUKAN MLM..BUKAN SKIM CEPAT KAYA.. TAPI PELUANG UNTUK MENJANA PENDAPATAN HANYA DENGAN HANDPHONE ANDA!!!!


ada untung tak jual topup ne?
selamat atau tidak?
MLM ka?
ada untung ka tidak?

jadi ejen topup adalah bisnes yang sangat-sangat mudah dan semestinya halal.. segala komisyen hasil jualan ejen adalah hak milik ejen sepenuhnya.. tak da timbul isu MLM..so MLM tolak tepi la yaa..
menjadi ejen topup adalah bisnes yang sangat selamat dan mudah. anda hanya perlu handphone dan isikan modal utk jual topup anda.. dr segi keuntungan pula adalah bergantung kepada pakej dan kesungguhan anda nak jual topup ne..
kalau contohnya anda adalah ejen topup L10 (keuntungan tertinggi) . anda ada modal rm100 dlm hp anda.. setiap jumlah reload yang anda jual anda akan dapat UNTUNG SEHINGGA 5.5%.. bygkan orang beli reload celcom rm10.60 dgn anda, anda dpt 5.5%= 55 sen. kalau 10 org beli topup celcom dgn anda dengan hrga rm10.60, 55 sen x 10 = rm5.50 dah keuntungan anda.. ne untuk celcom je..kalau orang bli reload digi,maxis,tunetalk suma, dah brapa keuntungan awak? jual topup adalah bisnes yang tak pernah luput di pasaran sebab semua orang guna, semua orang perlu..kenapa tidak anda ambil peluang yang ada?
jadi apa tunggu lagi, BERTINDAK SEKARANG DAN MULA DAPATKAN WANG ANDA!!!
SMS/WHATSAPP 013-8655010 (EKA)

No comments:

Post a Comment